Můj účet

 

Moje data
V zákaznickém portálu „Můj účet“ v rubrice „Moje data“ můžete mít vlastní uživatelský účet. Mějte na paměti, že všechna povinná pole označená (*) musí být vyplněna kompletně. Vaše data budou potřeba v pozdějším procesu objednávání k přiřazení přesné adresy a podléhají ochraně osobních údajů. Po ukončení aktualizace prosím potvrďte správnost Vašich dat a uložte je.
 
Změnit heslo
Heslo, které jste do portálu vložili, máte možnost v zákaznickém portálu „Můj účet“ v rubrice „Změnit heslo“ kdykoli změnit. Musíte k tomu zadat Vaše aktuální heslo, které chcete změnit, a nahradit ho heslem novým. Aby nedošlo k překlepům, je třeba na závěr nové heslo potvrdit druhým zadáním. Nové heslo musí mít minimálně 8 znaků (písmen a číslic).
 
Adresář
V zákaznickém portálu „Můj účet“ v rubrice „Adresář“ můžete adresy měnit, přidávat další příp. je smazat. Kromě toho můžete nově přidané adresy používat jako doručovací adresu, fakturační adresu nebo adresu odesílatele. Počet adres, které sem můžete zadat, není omezen. 
 
Newsletter
V zákaznickém portálu „Můj účet“ v rubrice „Newsletter“ máte kdykoli možnost přihlásit se k odběru Newslettru nebo se naopak odhlásit. V případě zájmu označte výběr. Odebírání Newsletteru je pro Vás zdarma.
 
Moje objednávky
Na stav Vaší objednávky se můžete kdykoli podívat v zákaznickém portálu „Můj účet“ v rubrice „Moje objednávky“. Výběrem konkrétní objednávky se Vám zobrazí detailní stránka objednávky se všemi pozicemi. Zde si můžete mj. „Nahrát dodací list“ a po dobu 365 dní učinit další „Přiobjednávky“. Zvolením konkrétní pozice kromě toho můžete „Potvrdit nátisky“ nebo „Uvolnit data k tisku“.
 
Přeprodejci
V zákaznickém portálu „Můj účet“ v rubrice „Přeprodejci“ můžete s pomocí online formuláře nahrát Váš živnostenský list. Nezapomeňte, že všechna povinná pole označená (*) musí být vyplněna kompletně. Po ověření přihlášení obdržíte informaci emailem a budete zařazeni mezi přeprodejce s právem nákupu na fakturu.
 
Obce
V zákaznickém portálu „Můj účet“ v rubrice „Obce“ se můžete vyplněním online formuláře nechat zařadit mezi obce s právem nákupu na fakturu. Nezapomeňte, že všechna povinná pole označená (*) musí být vyplněna kompletně. Po ověření přihlášení emailem obdržíte informaci o úspěšném přihlášení.
 
Kontakt
V zákaznickém portálu „Můj účet“ v rubrice „Kontakt“ nás můžete kontaktovat pomocí online formuláře. Nezapomeňte, že všechna povinná pole označená (*) musí být vyplněna kompletně. Je třeba též vyplnit předmět zprávy.
 
Reklamace
V zákaznickém portálu „Můj účet“ v rubrice „Reklamace“ nám můžete pomocí online formuláře sdělit své stížnosti. Nezapomeňte, že všechna povinná pole označená (*) musí být vyplněna kompletně. Dále zde máte možnost nahrát fotografie reklamovaného zboží ve formátech JPG, PNG nebo GIF o maximální velikosti 10 MB.
 
Oblíbené
V zákaznickém portálu „Můj účet“ v rubrice „Oblíbené“ si můžete prohlédnout přehled Vašich favoritů mezi našimi výrobky. Kliknutím na „Přidat do oblíbených“ máte možnost výrobky nebo Vaši grafiku  přidat a uložit jak v průběhu konfigurace výrobku tak na stránce s konfigurací výrobku. Konfigurace popř. grafika v oblíbených zůstane uložena po dobu 60 dní od data poslední změny. Než budou data smazána, obdržíte automatický upomínkový email na Vámi zadanou emailou adresu.
 
Nahrání dat
V zákaznickém portálu „Můj účet“ v rubrice „Nahrání dat“ nám můžete předat Vaše data a to jak kliknutím na „Nahrát tisková data" tak na „Nahrát dodací list“. Mějte prosím na paměti, že jsou povolené pouze formáty JPG, TIF a PDF o maximální velikosti 1 GB.
 
Po – Pá 8.00 – 16.00 hod.

+420 483 036 060

Kontaktujte nás!

Kontaktní formulář

Po – Pá 8.00 – 16.00 hod.

Live-Chat-podpora